Sabtu, 7 November 2009

Hepi besday...

Entri ni ditujukan khas kepada.....saya....hehehe...
sempena menyambut angka terakhir dgn angka 2 sebelum beranjak ke puluh yg seterusnya..ape sy ckp ni..hakhakhak...cam gumbira jaa...tp benonya cam tak bes kan...sudah makin tue yer...huhuhu...ucapan kepada diri sy sendiri...semogo hidup saya diberkati dunia & akhirat...dipanjangkan usia, diberi kesihatan dan kesejahteraan hidup, dimurahkan rezeki serta dipermudahkan segala urusan...Insyaallah...amin.

Kepada sanak saudara & rakan taulan sekalian: ampunkan salah dan silap saya, seandainya sepanjang hidup ini, ade kesilapan yang saya buat melukakan hati dan minda anda...sy hanyalah hambaNya yang lemah...

Demi suatu masa...sesungguhnya setiap detik dalam hidup saya amat bererti dan memberi kenangan bermakna buat selamanya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan