Rabu, 9 Julai 2014

Salam Ramadhan

Alhamdulillah 11 hari sudah kita berpuasa...Semoga semua ibadah kita diterima olehnya.
Sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, saya ingin memohon ampun dan maaf atas segala salah silap saya, dari kawan2 n kenalan yg membaca nukilan ini...Semoga dengan kemaafan dari kawan2, akan memudahkan lagi urusan saya serta dilapangkan segalanya oleh yg Maha Esa.

Akhirnya saya kembali menulis di ruangan ini...bukan kerana tiada kerja lain yg perlu dilakukan, sekadar bercerita apa yg ada sahaja.

Alhamdulillah saya telah selamat kembali ke buni perlis ini...Kembali bertugas pd 1 Julai lepas...genap sudah 48 bulan saya cuti belajar. Maka, disinilah saya sekarang.  Walau sudah kembali, namun masih ada sisa perjalanan study saya yg masih belum selesai. Semoga segalanya dipermudahkan olehNya.

Saya tengah cari mood lg sebenarnya....pelan-pelan kayuh no....

Demi suatu masa...masa


Tiada ulasan:

Catat Ulasan