Isnin, 13 April 2009

Tentang 'lovingnemo'

'lovingnemo' bermula untuk sesuatu yang baru dalam hidup saya. Permulaan untuk kehidupan yang tidak dihimpit bebanan kerja, permulaan untuk kehidupan saya bersama dia, permulaan untuk semua yg saya nikmati dalam hidup saya.



Rasenya gambar ni ade sikit kaitan camna wujudnya lovingnemo ni.... gambar ni diambil pada 150209 pada 1200. antara saya dan dia setelah 6 bulan 15 hari berkawan. masa gambar di ambil, lovingnemo ni tak wujud lg pun.



Disitulah bermulanya 'lovingnemo' ni. dulu ms ade fp sy asyik mengeluh, merungut, stress, luahan perasaan, even sy sorang jer tau... sbb ayat2 dlm fp tu tak straigh forward. so sy berubah ke halaman ini yang sy namakan 'lovingnemo' untuk sesuatu yang baru dalam hidup sy. nama yang sy amik dr koleksi bantal nemo yg banyak kat umah sy tu (byk dh kene rembat ngan anak2 sedara...nemo yg kecik2 arr). tiada binatang lain yer...hanya ada nemo jer... even ade satu tu sy hadiahkan kepada dia soh tolong jaga. rasenya dah penyek dah kot nemo tu... dan untuk semua keindahan dan kasih sayang yang sy kecapi dalam hidup saya... cam nemo yg menjadi salah satu barang kesayangan sy juga...


sy nk nikmati kehidupan sy sepenuhnya... bersama mereka2 yang sy sayang dan juga yang menyayangi sy...

Demi suatu masa... sesungguhnya kebahagiaan itu milik semua insan didunia ini. terpulang bagaimanakah cara kite untuk menikmatinya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan