Selasa, 4 Disember 2012

3 tahun sudah...

4 Dis 2009 hingga 4 Dis 2012....

Alhamdulillah, 3 tahun sudah berlalu......tepat jam 3.33pm...cantik masa dia....saya bukak balik video ms akad tu, tepat kul 3.33pm jam camera saya la kan...



dr mlm td saya dh tanya en hubby, ingat tak esok hari apa?...dia dok ingat sebeday dak tomei...lum lg ar dad.....setalh 3 tahun hidup bersama, paham dah saya, kalo ade anni aper2, sila remind yek...tak yah la nk jiwang2 konon tgu special event ker, wish pun belum tentu dpt...sbb dia tak ingat punyer....dah baper kali kene....so dari sedih sesorang baik cakap awal2....hahahahah



anni 1st year sambut kat sepital....dok kat wad, tgu tomei nk lihat dunia.....



2nd year takde sambut gak sbb kami kan pjj...kebetulan mgu tu bkn masa hubby blk sini...



then now 3rd year, saya disini, hubby di sana....pjj lagik....saya sdg dok taip entri ni sambil dok depan furnace run sample saya...boleh......



mlm td dah remind hubby, tak nan ado, tak hengat gak...so pepagi hari bgn2 terus wish kat dia....patutnyer ptg la kan....asal hari yg sama kira boleh la kan.....



Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah kerana memberikan saya dia sebagai suami.....semoga rumahtangga kami senantiasa di bawah lindungan Nya dan diberkati olehNya....jauhkan lah kami dari gangguan serta musibahMu Ya Allah......

Terima kasih atas kurniaanMu.....



Semoga ikatan yang kami bina ini berkekalan hingga hembusan nafas yang terakhir, dan semoga kami dipertemukan di pintu syurga bersama2...semoga hidup kami sekeluarga terpelihara dan sentiasa di atas jalanMu Ya Allah....

Syukur...

Demi suatu masa...Alhamdulillah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan